Servisní reklamační střediska

Servisní zakázky a pozáruční opravy příjmáme na pobočce PHComp - Kyjov na adrese

Jungmannova 627
697 01 Kyjov

Zde můžete uplatnit také Vaše reklamační požadavky či se informovat na:

Emailu: phcomp@phcomp.cz
Tel.č: +420 511 119 566

Popřípadě v některém z autorizovaných servisů, pokud je daný produkt ještě v záruční lhůtě.

  • V případě externího servisu je nutné se řídit pokyny, které obdržíte od daného servisního střediska, v případě nejasností nebo požadavku na vyjímku je nutné kontaktovat dané servisní středisko.
  • V žádném případě nedoporučujeme zasílat spolu s reklamovaným produktem HW / SW který nebyl se zařízením dodán přímo výrobcem. V případě neopravitelnosti produktu tento zpravidla zůstává v servisním středisku na likvidaci, zpět se vrací pouze protokol o neopravitelnosti a produkty které nebyly k produktu originálně dodány výrobcem nemusí být vráceny zpět ( neoriginální periferie, licenční štítky od dokupovaného SW atp. ) doklady k zásilce
  • V instrukcích pro odeslání zásilky jsou zpravidla informace které doklady máte k zásilce přiložit případně jaké číslo případu máte uvést na karton.

Acer - NTB, PDA, monitory - aktuální adresa a kontakty jsou dostupné na www.acer.cz v sekci Servis a podpora.
Asus - NTB, PDA, monitory  - na www.asus.cz sekce " Servis " podsekce " Jak reklamovat " > 1. Služba Pick Up & Return
BENQ - všechny produkty - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.asupport.cz
CANON - tiskárny, multifunkce, kopírky, skenery  informace jsou dostupné na www.can-j-servis.cz
CANON - foto, video -  informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.awh.cz 
Creative - všechny produkty - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na rma.fixit-service.com 
DELL - PC, servery, NTB, monitory -  linka techsupportu : +420 225 772 727 Od 8:00 - Do 18:00
D-Link - všechny produkty - Technická podpora Po - Pá : 9 - 17 hod. ČR tel.: (+420) 211 151 640
Epson - tiskárny, plottery - Hotlinka pro ČR: 800 142 052
Fujitsu - Siemens - PC, NTB, PDA, servery - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.sntcz.cz 
Fujitsu - Siemens - monitory - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.ceskyservis.cz 
Genius - všechny produkty - kontaktní informace: tel.: +420-226259864, e-mail: genius@cz.fixit-service.com
Gigabyte - GSM - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.gigapoint.cz 
Go Clever - GPS - Hotline: Servis CZ: servis@goclever.cz , +420546606021
HP - všechny produkty - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.dileris.cz 
Lenovo - NTB - řada Think - tel. 272 131 316, řada Idea - tel. 800 606 040
LG - monitory, optické mechaniky - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.realtimetec.cz 
MINOLTA - Konica MINOLTA - tiskárny, multifunkce - na adrese  www.konicaminolta.cz sekce Kontakt
MSI - notebooky + All In One ( AIO ) systémy - více informací na jkarma.msi.com.tw po zvolení reionu Czech
Philips - monitory - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.asupport.cz 
Samsung - LCD, NTB, tiskárny - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.ceskyservis.cz 
Sony VAIO - NTB - kontaktní informace: +420 246 019 146
TomTom - GPS - kontaktní informace: tel. +420 23 90 00 491 Web: www.tomtom.cz
Toshiba - NTB - Tel. :+420 5474 26 581, e-mail: service@chgservice.cz, Web: computers.toshiba-czech.com 
Xerox - tiskárny - informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.sntcz.cz 
Zyxel - všechny produkty - tel: 241 774 665 e-mail: servis@apollo-multimedia.cz Web: www.apollo-multimedia.cz

Scroll